Våren är här! NOT!!!!

Ett jäkla bakslag att det kom en decimeter SNÖ nu helt plötsligt!! *suck*  Det jag får glädja mig åt är att det i alla fall har varit helt uuuunderbara dagar med strålande sol. Och jag kan inte förneka att Kilsbergen är otroligt vackert i vinterskrud...
MEN det finns ingenstans att gå!

I dag tyckte jag att jag hade hittat ett jättebra ställe och började pulsa iväg i snön. POFF! så hade jag sjunkit ner i snön upp till låren. Jättekul tyckte W som skuttade omkring och tyckte jag rörde mig väldigt långsamt... Så här såg jag ut när jag kravlat mig upp igen, i fall någon i intresseklubben vill anteckna...



Wixie är som alltid sprudlande glad och hoppar omkring med sina pinnar och kottar.
Det blir bara lite svårare att hitta dom i snön... så hon står oftast så här och sniffar/gräver/letar:



Och så här fin blir hon efteråt:


Men man kan inte annat än beundra denna hund. Visst är hon bara SÅ vacker??!! 
Dom där ögonen kan man ju bara drunkna i... Mattes lilla älskling!


Kommentarer
Postat av: Maria, Gwen & Diva

Verkligen superduperSKOJ att få se bilder från er promenad ;-) !!! Men ack så mycket snö ni har, usch, fast mycket kul kan ni ha i den, och W ser ut att stormtrivas.



Må bäst och ta fler kort idag, så vi får se vad ni har för er!



W är snygg... det lilla "lyckopillret".



Kram

Postat av: Steffie

Åh fy va snö ni har!!!!

Jag måste säga att jag tycker att W är super fin....för att vara schäfer ;)



Ha en super mysig helg!



Kram

2009-03-27 @ 11:00:19
Postat av: Johanna

Tack för den komplimangen Steffi!!! :-) Det ska mycket till innan du erkänner något sådant... :-)

2009-03-27 @ 14:16:26
Postat av: Anna

Hihi hon är inte hääääälften så snygg som Dina! :D erkänn, erkänn, erkänn! ;D



Ha det i snövädret!

Anna & Dina

2009-03-28 @ 01:35:49
URL: http://www.schafer-sprall.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback