*sur*

Jävla skithelvetes förbannade skitfaaan!!!!!!!!!!!!!  Det blev ingen medryttarhäst för mig.... I går meddelade hon att hon valt en annan av dom tjejerna som var där, och det vara bara för hon tyckte att jag kanske inte riktigt skulle ha tid med en häst då jag hade så mycket annat..... ARRRRRGGGHHH!!!!!!!! Jag ville sååååå himla gärna komma igång med ridningen igen! Kände hur mycket jag verkligen har saknat det när jag hoppade upp på Sorrento i söndags. *suck*  I stallet där Jim står finns det en fjording som går Western-ridning och en kallblodstravare som är snäll och vacker men nästan aldrig riden.... Så där finns det inget för mig att rida på.

Usch! Nu är jag bara så besviken!!!! Och säkert kommer jag att få en kommentar från mamma som tycker att jag svär för mycket också......

BLÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad tråkigt att höra om hästapållen, jag förstår att du är besviken! Jag hoppas och tror säkert att det kommer att dyka upp ett annat tillfälle som är ännu bättre, det brukar finnas en mening med att saker och ting blir som det blir. Tänk nu så mycket ledigt tid du kommer att ha att ängna åt hushållsarbete...:-) :-) :-) Hoppas at du trots allt får en riktigt trevlig helg!

Kramar
J

2008-05-30 @ 09:14:39
Postat av: Steffie

Nej va trist!!!
Du och Evelina kan ju få komma till oss å rida, du kan ta min ponny så kan evelina rida Pyrola då kan ni rida ut tillsammans!! =)

Hm en travare är väl inget för dig va?!!?
Man vill ju känna att man utvecklas, jag lovar du hittar "din" häst snart!

Kram Steffie

2008-05-30 @ 10:08:12
Postat av: Peter

Inte mamma men jag tycker nog att du svär för mycket....................

2008-05-30 @ 12:06:20
Postat av: Lotta

Synd att du bor så långt bort, annars hade du fått komma och rida Charlie... ;O) (och nej, han är inget western riden.... :oP )
Hoppas du hittar en annan medryttarhäst! Annars kanske ridskola vore en tillfällig lösning??

Postat av: Maria, Gwen & Diva

Det var superledsamt att höra men jag tror att allting har en mening och det är meningen att du ska rida när du är i husvagnen på Löt... ;0)

Nu har den lille kommit och ett första kort på honom finns att skåda på vår förstasida!!! Han är inte bara söt han är vacker också ;0)!!!!

KramKram

2008-06-02 @ 10:36:02
URL: http://www.hundkojan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback