Bastabus.............eller ditt jävla hundkräk.............

Ja tiden går, och med den börjar Besten bli mer och mer hemmastad och börjar visa upp väldigt oönskade sidor. Dessa sidor kan få Vaktmannen att flå henne levande och långsamt!!!! Vilka sidor??? Jo en sjuhelvetes jaktinstinkt...................att rasta henne lös på jobbet är inte att tänka på efter det att hon drog för mig vid ett tillfälle när vi var sisådär 50 m från E20. Här hemma har hon dragit ett par gånger också. Dock har det funkat relativt bra sista två veckorna. Jag har haft stenkoll på henne, och hunnit stoppa henne i god tid innan den där jävla jaktinstinkten satt griller i huvudet på henne.

Men så i morse var det dags igen....................kommer hem efter en hård och tuff natt på jobbet, där jag säkerställt landet så vanligt folk kan gå på gator och torg..............tar ut Dimma och Hundkräket i skogen, och jo jag har stenkoll på henne som vanligt............men................så råkar jag göra misstaget att vända mig om för att kolla var Dimma är. Det sista jag ser av Kräket när jag vänder mig om är en svans som står rätt upp och sedan ser jag bara ett grått streck försvinna i skogen. Vrålar som om jag vore besatt av Djävulen själv...........................nog att det funkar bara till att glömma. Gör några tappra försök att ropa efter henne..............lika lönlöst som att få Sambon att hålla sig vaken framför TV:n. Blir så djävla förbannad att jag vänder hemåt och hoppas att Kräket blir överkörd av ett helt universitet med slöa skridskor........................

Som vanligt efter ca 10 min ser jag Kräket gå ute i trädgården, öppnar dörren, försöker hålla igen min för stunden nästintill okontrollerbara aggression. Lägger ner henne  på hallgolvet, står och tittar på henne medan jag funderar på om hon ska få en snabb och "behaglig" död, eller en mycket lång och plågsam död. Kan dock inte bestämma mig så jag tar in henne i hundrummet samtidigt som jag fortfarande funderar på vilket dödsalternativ hon ska få..................................

En sak har jag iaf bestämt mig för: Detta fungerar inte längre, något måste göras och det inom det snaraste................

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo, men ring dedära Universitetet du har hittat!! Verkar ju vara ett superbra ställe. Ligger det i sta'n eller???

Blir lite nervös om du ska behandla mig och mitt sovande som du kommer att göra med Basta...*gulp* men det lär jag väl bli varse...

Puss & Kram

Postat av: Maria, Gwen & Diva

Du kan få låna lite "eltråd" ;0) av mig... *ler*

2008-03-13 @ 11:52:27
URL: http://www.hundkojan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback