Så nöjd!

Om jag var missnöjd i går är jag mer nöjd idag ! I går var "gänget" hemma och tränade hos oss och jag fick ta hjälp av Peter som figurant då Jakob tyvärr inte var med. Vi körde samma övning som vi gjort på onsdagen och Wixzi gick såååååå bra! Nu tänker jag köra vidare på denna övning några gånger och sedan försöka gå vidare. Hon måste växa och känna att hon är stor & stark innan vi överhuvud taget kan belasta henne vidare. Ska hem och klura lite på vad nästa steg blir...

Trevlig Helg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt med inlägg i loggen och två styken till på köpet!!!!!! :-). Vad roligt att det gick bättre, tänk på vad gurun och halvgurun (Jeppe)säger om energier etc... :-)Imorgon bär det av till boxerlägret och jag lääääntar! H en trevlig helg!



Kram kram

2008-07-11 @ 11:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback