Å så hade jag ju lovat...

...i alla fall lite bilder från welshutställningen jag var på för några veckor sedan. Mästerfotografen heter Emelie och är 8 år. Kommentarer kring vad jag tänkte och tyckte vid denna uställning får komma vid senare tillfälle. Påminn mig om ni vill veta! :-)


Vackert och vinstrikt sto, som jag nu har tappat namnet på... Hade ett jättegulligt stoföl vid sin sida!


Visst ÄR dom bara så vackra så man tappar andan!! Detta huvud tror jag tillhör en 1-års (?) hingst som heter Arhult Valdemar eller något liknande. Varför kan jag inte hitta programmet.....  :-(



Den här cob-hingsten blev BIS. Syns inte på bild men en såååå vacker guld-svart färg som jag aldrig sett på en häst förrut!! Och snygg + bra rörelser också. En värdig vinnare!


Så här kan det gå om man ljuger för mycket.... Eller kanske äter för mycket godis....

Mästerfotografen blev även kompis med dom här två. Visst är det en bra bild?!


För övrigt en underbart charmig liten hund också. Kanske sådana man ska satsa på istället?

Allt för nu! Kom inte och klaga längre på att vi inte lägger ut några bilder i vår blogg... :-)

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Maria, Gwen & Diva

Nästa år kan vi följa med på welshutställning igen precis som förra året, hoppas jag i alla fall... tror vi ska till Öland vecka 29, 30 och 31 för att åka hem måndagen i vecka 32 om det blir som vi önskar och om vi har råd. Det är så mysigt, trevligt och superkul på den utställningen och sååå många finfina hästar. Welsharna har ju ett så otroligt härligt och underbart utseende ;0)!!!



Kram i solen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback