Tre lika!!

Nu kom det ytterligare en hane, så nu står det 3-3
Maria och Rickard - ni som verkar vara vakna.... Vågar ni slå vad hur fördelningen blir i kullen? Rätt antal och rätt fördelning. Första pris är en gratis valp!  Ja, utöver den ni betalar alltså.... (Yes! Då blir vi av med två stycken!)
Nä, men gissar ni rätt ska ni få något annat pris - det lovar jag! Något kul måste jag väl få ha när jag sitter här i min ensamhet. Tja så himla ensam är jag ju inte i och för sig...

Kom på när jag satt där att vi måste nog köpa någon typ av tjockt drapperi in till valprummet. Annars lär grannungarna stå och hänga över valphage-grinden hela dagarna... och stackars Axza får väl ha öronskydd på sig när dom sätter igång....  Men valparna blir barn-vana. DET vågar jag lova!

Vet ni hur usel TV dom visar den här tiden på dygnet en måndag-natt?....

Nepp. Dags att kolla läget igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback