Ja, som det ju en till...

Efter ytterligare en timma kom det ännu en tik!  Lite halvgroggy låg jag i soffan och hörde att valparna blev sura för att A flyttade på sig. Då hade hon gått bort i ett hörn i valplådan och fött fram den sista (?) lilla tiken! Så nu har vi 5 tikar och 3 hanar!

Tror väl att det ska vara stopp med det men man vet ju aldrig....

Skönhetssömn fick jag i alla fall 2,5 timma... så nu ska jag till jobbet. Peter får ta över "valp-vaket" vilket nog inte blir några problem. Dom ligger så sött och diar på mamma Akza och alla verkar friska och krya. Blir väl lite mer noggran undersökning när dagsljuset kommer.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Tommy (Uncas husse).

GRATTIS till er nya kull med spetsnäsor, om jag inte redan hade haft en sådan så hade jag nog terroriserat er i hopp om att få bli en valpköpare!

Många lycka till med er uppfödning.

Mvh
Tommy Hellgren

2007-10-23 @ 19:09:48
Postat av: Peter

Varför inte ha två stycken Tommy????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback