Nu har jag bestämt mig!

Jaha. Då var det klart! Har precis ringt till familjen i Västerås och meddelat dom att om dom fortfarande är intresserade så vill vi gärna att Occra flyttar hem till dom. Jisses - det känns verkligen konstigt och inne i kroppen pendlar det mellan gråt och lättnad..... Åh, jag VET att om hon kommer att funka med den andra boxern som dom har (en hane på 7 år) så kommer hon att få ett sån't otroligt härligt liv hos dom! Men det är just det där med hur hon kommer att funka med andra hundar som ligger och gnager lite i bakhuvudet hos mig.... Nu har jag dock bestämt mig för att ge dom en chans och låta dom prova så får vi se hur det går. Dock kommer jag att vara noga med att minsta lilla dom känner att det kanske inte funkar så kommer jag och tar henne tillbaka!!!   Min älskade lilla snutta. Det kommer att bli så tomt här utan henne och jag kommer aldrig att få en så charmig och go liten tjej någosin igen!

Innan hon helt får flytta in där ska vi åka och hälsa på dom hemma hos dom, förhoppningsvis nästa helg. Ska bli spännande att se hur dom har det. Jag hoppas verkligen att detta kommer bli dom sista "paradis-åren" för Occra i hennes liv. Ingen tjatig matte som inte har tid med henne....

Men det känns tungt....... *snyft*

Kommentarer
Postat av: Maddox

Men vad tråkigt att läsa att ni ska placera om Occra. Jag förstår beslutet, men det tråkiga är att om jag hade haft möjlighet skulle jag gärna tagit mig an henne och då hade ni fått träffa henne rätt så ofta också. Även i träning ;) Men nu lever ju Ella fortfarande och jag hoppas att hon håller ett tag till så då går det bara inte. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback