Tiden går fort...

... och nu är det faktiskt i morgon jag ska åka och hämta hem min lilla Wixzi. Det ska bli såååå spännande och roligt! Men man känner ändå ett visst ansvar för denna lilla krake. Förhoppningsvis ska hon bo med mig dom närmaste 10-15 åren (ja, ja. önsketänkande kanske...) och ge oss många bra valpkullar, tillsammans med mig tävla i SM (!) men framför allt vara en av oss i "flocken" här hemma.   Jag lär nog blogga mer om henne under kommande vecka då jag har semester och bara ska umgås med min lilla tjej. Förhoppningsvis lär hon fastna på något kort också som jag kan lägga ut här på bloggen.

Å andra sidan går tiden ibland vääääääldigt långsamt. Jag vill SÅ gärna åka och hälsa på Occra och se hur hon har det, men jag har lovat mig själv att försöka vänta i alla fall i två månader innan jag åker dit. Alla rapporter från Kai och Lena säger att det går jättebra med henne. Nu har hon ändå börjat visa lite mer av sitt rätta jag och gjorde tydligen ett utfall mot en lös nakenhund som kom springande när dom var på promenad. Kai och Lena fixade dock situationen bra, och deras andra hund Raffe, satte sig bara ner och titade på spektaklet... .:-)  Skönt att hon har kommit med en så'n cool kille!

Emelie är här i helgen så nu ska jag sätta mig och spela ett spel med henne. Hon har blivit så stor vår "lilla" tjej och fyller nu 7 år i början av maj. Jisses vad tiden går!   Evelina är så glad när hennes storasyster och stora idol är här och hälsar på. I kväll blir det "fredagsmys" men INTE med taccos för en gång skull!!! :-)

Ha det bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback