Hälsning från jobbet

I dag är det åter igen en dag på jobbet för Occra. Jag har blivit förpassad till "inre tjänst" som det väl skulle heta hos en arbetsgivare.... vilket innebär att jag har suttit på kontor i tre dagar (istället för att stå ute i receptionen som jag brukar göra). Jätteskönt!!! Det är här jag trivs bäst! Inte blir det sämre av att här finns AC heller.... :-)

Occra har varit med mig och hon är sååååå underbart duktig på att vara med i sådana här sammanhang. Hon går och lägger sig på golvet under skrivbordet och ligger där fastän det kommer in massa olika människor och pratar med mig, jag springer iväg ärenden i huset etc. Kommer någon som vill hälsa på henne så väntar hon tills jag säger det är o.k . Måste ju förvarna alla om att hon har en svans som piskar ganska hårt, att hon vill sitta i knät, att hon vill pussas, att hon inte bits när hon står och "tuggar luft" och att hon gärna klättrar upp i knät på besökaren. Inte så poppis om man inte förvarnar om detta....

Vid lunch går vi sedan ut en promenad i sommarvärmen där vi brukar köra ett lydnadpass samt att hon får simma lite i sjön. funkar faktiskt bra med lydnaden trots värmen. Tror hon har börjat inse att det blir aldrig kallare så det är väl lika bra att kämpa lite för att få den där bollen ändå....

Nu måste jag skynda mig att lägga ut det här, för annars får jag väl "error" igen...

Det kommer mera vid tillfälle!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad avis jag blir på dig som kan ha Occra med på jobbet. Och vad duktig hon är som anpassar sig så bra där. Nu har ju vi turen att det nästan alltid är någon hemma så Bixie slipper ju vara ensam så mkt. Nä, nu ska jag jobba lite. Ha det bra i värmen!
Kram kram

Postat av: slots

If free slots ring?

2006-08-04 @ 21:15:08
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: slots

Do slots fold?

2006-08-04 @ 21:15:14
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: baccarat

Well seconds railroad free baccarat fold gambling cowboys chips?

2006-08-06 @ 05:56:41
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback