Det är omöjligt att sitta så här!!

Det är omöjligt att sitta så här!!

Kolla in som hon sitter med rumpan!!! Tyvärr inte helt rättvis vinkel då hon är ännu fulare i verkligheten. Det ska bara vara boxer till att sitta så (och tror att hon har ärvt det av sin far, Acke, om jag inte helt missminner mig)

Vaknade INTE av väckarklockan idag utan av två flugor som slogs i mitt öra om vem som skulle få sitta där.... Väl vaken var min första tanke "shit. I dag måste jag ju blogga! Och jag som inte har något att skriva om då det gäller hundträning! "  Och efter det fick jag som vanligt dåligt samvete för att jag inte aktiverar Occra tillräckligt på dagarna.... Hur gör alla andra? Är det fullt ös hela dagarna och hundar som aktiverar hjärnorna tills det sipprar ut genom öronen????  Kom dock till den självinsikten att jag ska sluta surfa runt på bloggar som ex. Lillemor & Jänta samt Sanna & Ila/Paxa, då dom alltid har texter typ: " I dag gjorde vi iiiiiintenting med hundarna. Åkte en sväng till klubben där vi tränade inkallning, fritt följ, hopp över hinder och framåtsändande. På vägen hem stannade vi till i en skogsdunge och körde uppletande på 10 föremål och innan vi gick till sängs frispårade Paxa 10 kilometer och Ila körde 3 rapportsträckor. Var bara tvuuuungen att se hur hon fungerade på att gå en förlängning i snårig terräng " (som alltså innebär att matte/husse först har knatat i den samma) "  OK. Dessa båda ekipagen är på SM-nivå, så det kanske inte är riktigt rättvist att jämföra sig med dom. Jag får helt enkelt hitta en sida med någon gammal tant i blått hår som bloggar om sin minipudel som ligger på soffan och äter praliner hela dagarna. Nä förresten, då får jag dåligt samvete för att Occra bara får äta torrfoder.....  Jag får hitta en blogg med någon nerdekad knarkare som har en schäfer som blir misshandlad och lever ett eländigt liv. Nä förresten, då kommer jag tycka så synd om den hunden och börja tjuta och mascaran börja rinna.....

Bästa lösningen: Träna mer med Occra!!! :-)
Nu väntar ännu en spännande dag på jobbet.... men i dag är det i alla fall fredag. JIPPIIIIE !!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag kan säga dig Johanna, att jag själv också varit väldigt slapp med aktiveringen det sista. Visserligen springer ju Bacco med när man rider, och vi går lite små promenader, men uppenbarligen skulle det behövas lite mer, då han gärna springer framför teven och kastar sina leksaker och tittar bedjande på mig "Kom igen Matte! Nu leker vi!" Och oftast lyckas han dra mig ur soffan, så leker vi ute på grästmattan en stund... =) Han verkar njuta av livet vilket som... =) He he...

kram på er!

2006-07-21 @ 16:32:55
Postat av: Lotta

P.s är du säker på att Occras leder är fria?? *skratt*

2006-07-21 @ 16:33:52
Postat av: Carina

Yes!!!
Det är alltså fler än jag och Bellis som har SEMESTER och loppar oss istället för att vara tränings duktiga. Det var skönt att höra.
Mvh Slöisarna i Östergötland

2006-07-22 @ 14:41:50
Postat av: slots

In general player slots combinations puppy semi no advantage?

2006-08-04 @ 21:15:30
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: slots

Viewed as vigorish rack hard slots carribean base cage bump nickel?

2006-08-04 @ 21:15:57
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: 888

Take coup tell raise 888 info standoff sports!

2006-08-05 @ 13:04:28
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback