Några funderingar............................

Fy fxn  vad jag hatar snö.......................enligt min högst personliga åsikt så kan det komma ett "toksnöfall" ca klockan 14.00 på julafton för att sedan sluta vik 17.00 samma dag. Då har vi ju vitt och fint när tomten kommer. Sedan runt 20.00 strax innan man ska gå ut och rasta hundar så kan det komma en tropisk storm på ca 68,3 s/m med ca 50 grader. Har varit ute och pölsat i skogen i ca 50 cm djup snö, efter ca 15 min började blodsmaken göra sig påmind i munnen (och nej det beror inte på dålig kondis eller ålderdom, synd va!!!). Dessutom har jag lite feber och ont i halsen (och ni vet ju hur synd det är om oss killar då) Nepp fram för ett året-runt-sverige-med-blå-himmel-och-sol..............................ja möjligtvis med undantag för de ovan nämnda få timmar på julafton.

Som rubriken antyder så har jag några funderingar:

* Varför kan inte staten sponsra oss hundmänniskor med lön så vi kan träna hund hela dagarna?
* Varför får jag aldrig vara med i Bingolotto och vinna jackpotvinster?
* Varför har inte jag en personlig IPO-figurant i världsklass som kommer som ett skott när jag vill träna?
* Varför har inte vi en städerska som städar, diskar osv?
* Varför måste det vara så in i helxxte kallt i bilen innan värmen börjar komma?
* Varför skriver jag ens detta i bloggen?

Ja ni förstår ju vilka världsliga problem man har.

Nepps nu ska jag slänga mig i duschen för att sedan åka iväg och göra världen något säkrare, och efter det ska jag iväg och banka ur mig lite frustration på trummorna?

BatteristPeter

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag håller med dig angående den där j-vla snön.... *suck* nu ska överambitiösa jag ut och träna hund!
Ha de gott!

Postat av: Steffie

Synd om dej Peter!! Hehe

2006-02-17 @ 09:57:23
Postat av: slots

At the beggining rake puppy equity bust free slots symbols blind high?

2006-08-04 @ 21:15:04
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: slots

That's neutral pairs blind preferential free slots pairs coffeehouse hand pat!

2006-08-04 @ 21:15:38
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback